niedziela, 13 września 2020

NUDE TOTAL LOOK - sukienka second hand 1zł









Bez wątpienia jednym z największych i niezmiennych trendów, wręcz klasykiem jest total look utrzymany w beżowej, nude tonacji kolorystycznej. Dziś pojawia się moja nowa, piękna perełka, mam tu na myśli sukienkę w kolorze nude, która totalnie skradła moje serce. Jest ona mega, oryginalna, wygląda wręcz, jakby była spod igły jakiegoś projektanta. Jedyny minus tej sukienki to fakt, że jest ona dla mnie za duża i tutaj z pomocą przyszedł mi czarny klasyczny pasek. Dzięki niemu zaznaczyłam talię i udało mi się bardziej uwydatnić, i podkreślić moją figurę. Pasek o dziwo udało mi się również upolować w lumpeksie za jedyną złotówkę. Do całej stylizacji dobrałam klasyczne dodatki, czyli beżową torebkę na łańcuszku oraz szpilki w odcieniu nude i duże złote kolczyki, które uważam, że nadają charakteru całej stylizacji. 




sukienka (second hand) - 1,00 zł
















3 komentarze:

  1. Ale masz nosa do lupeksów! Ja jakoś nie umiem sobie nic znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś piekna i masz perfekcyjną figurę, w czym byś się nie pokazała, zawsze jest pieknie.

    OdpowiedzUsuń