niedziela, 19 kwietnia 2020

BLACK TOTAL LOOK - second hand







Witajcie Kochani, pomimo że od ostatniego postu, który pojawił się na blogu, minęły już trzy lata, to jednak gdzieś w głębi serca brakowało mi tego, bycia z Wami. Nadszedł teraz taki dzień, że zdecydowałam się powrócić, mimo że już wcześniej zbierałam się do tego powrotu. Międzyczasie udało mi się sfotografować kilka stylizacji. Mogę teraz produktywnie spędzić ten czas, kiedy mamy zostać w domku i udało mi się, stworzyć dla Was posty z tych zdjęć, które zrobiłam wcześniej. Nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę, że mogę do Was wrócić i przyznam, trochę żałuję, że tak wyszło, lecz teraz mam nadzieję, że powrócę do Was ze zdwojoną siłą i energią. W ciągu tych trzech lat wiele się u mnie pozmieniało. Uświadomiło mi to jak bardzo, moda i lumpeksy są moją wielką pasją, że warto robić to, co się kocha, i daje nam poczucie szczęścia. Bez pasji nasze życie staje się zwykłą monotonią i szarą rzeczywistością a przecież, każda pasja nadaje koloru i blasku naszej codzienności.





sukienka (COS) - second hand 1zł




















10 komentarzy:

  1. Super że wróciłaś, miałam taką cichą nadzieję! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się również bardzo, że zdecydowałam się do Was wrócić :)

      Usuń
  2. Super, że wróciłaś! Pozdrawiam i czekam na nowe stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że wróciłaś. Czasem tu zaglądałam i sprawdzałam :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że wróciłaś:)Dominika

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz klasę i jesteś bardzo piękna.

    OdpowiedzUsuń