niedziela, 25 czerwca 2017

CEKINOWA SPÓDNICZKA ( second hand ) - 1zł






Spódnica, która w całości pokryta jest cekinami, to absolutnie ''coś'' nowego i oryginalnego w mojej szafie. Od razu wiedziałam, gdy udało mi się na nią natrafić w lumpeksie, że świetnie będzie współgrać w zestawieniu z jasną górą. Dlatego też, założyłam lekki, biały sweterek, który w duecie ze spódniczką wygląda bardzo dobrze. Aby dodać całości więcej klasycznego szyku, dobrałam do tego zestawu neutralne dodatki w postaci cielistych sandałków oraz beżowej,subtelnej torebki.






spódniczka  ( second hand ) - 1zł

sweterek  ( COS - second hand ) - 1zł















25 komentarzy:

  1. To się nazywa fart :D Jest swietna!

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku jak ślicznie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie wyglądasz a spódnica petarda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale wyglądasz! Spódniczka okazała się świetnym łupem! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W jaki sposób kręciłaś włosy? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy zawsze kręce prostownicą :)

      Usuń
  6. Cekiny w stylizacji na co dzień - mega odważne - i tak trzymaj! Bardzo mi się podoba, zwłaszcza buty, ale no przy takich nogach to tylko dodatek :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zmiana, wygladasz przepieknie 💕😍 a stylizacje do pozazdroszczenia jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja :) Skąd buty??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, buty zamówiłam z DeeZee :)

      Usuń
  9. wow wow wow, your're so amazing. I love your outfit, where did you get them?
    short homecoming dress

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana wygladasz przepięknie! Gdzie chodzisz do lumpeksow?

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna spódniczka ,ja na ciuchach ostatnio znalazłam cała cekinową sukienkę ! Ale nie za złotówkę :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje stylizacje obserwuję od samego początku. Jestem pod wrażeniem zarówno ubrań, jak i Twojej stale zmieniającej się na lepsze figury.

    OdpowiedzUsuń
  13. Twój blog jest naprawdę fajny! Nie myślałaś jednak by trochę go rozwinąć i na przykład tworzyć wersje tańszych stylizacji podobnych do tych co noszą jakieś znane osoby? Wydaje mi się, że byłoby to bardzo ciekawe urozmaicenie bloga, ale to może tylko moje zdanie. A tak poza tym to życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie <3
    Mogłabyś napisać, czy pojawiasz się czasem np. na vinted? Ostatnio widziałam tam katastro... Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń