niedziela, 25 czerwca 2017

CEKINOWA SPÓDNICZKA ( second hand ) - 1zł






Spódnica, która w całości pokryta jest cekinami, to absolutnie ''coś'' nowego i oryginalnego w mojej szafie. Od razu wiedziałam, gdy udało mi się na nią natrafić w lumpeksie, że świetnie będzie współgrać w zestawieniu z jasną górą. Dlatego też, założyłam lekki, biały sweterek, który w duecie ze spódniczką wygląda bardzo dobrze. Aby dodać całości więcej klasycznego szyku, dobrałam do tego zestawu neutralne dodatki w postaci cielistych sandałków oraz beżowej,subtelnej torebki.






spódniczka  ( second hand ) - 1zł

sweterek  ( COS - second hand ) - 1zł















37 komentarzy:

  1. To się nazywa fart :D Jest swietna!

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku jak ślicznie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie wyglądasz a spódnica petarda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale wyglądasz! Spódniczka okazała się świetnym łupem! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W jaki sposób kręciłaś włosy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cekiny w stylizacji na co dzień - mega odważne - i tak trzymaj! Bardzo mi się podoba, zwłaszcza buty, ale no przy takich nogach to tylko dodatek :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zmiana, wygladasz przepieknie 💕😍 a stylizacje do pozazdroszczenia jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja :) Skąd buty??

    OdpowiedzUsuń
  9. wow wow wow, your're so amazing. I love your outfit, where did you get them?
    short homecoming dress

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana wygladasz przepięknie! Gdzie chodzisz do lumpeksow?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :*
      Najczęściej kupuje w lumpeksach w Tczewie lub Starogardzie Gd :)

      Usuń
  11. Piękna spódniczka ,ja na ciuchach ostatnio znalazłam cała cekinową sukienkę ! Ale nie za złotówkę :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje stylizacje obserwuję od samego początku. Jestem pod wrażeniem zarówno ubrań, jak i Twojej stale zmieniającej się na lepsze figury.

    OdpowiedzUsuń
  13. Twój blog jest naprawdę fajny! Nie myślałaś jednak by trochę go rozwinąć i na przykład tworzyć wersje tańszych stylizacji podobnych do tych co noszą jakieś znane osoby? Wydaje mi się, że byłoby to bardzo ciekawe urozmaicenie bloga, ale to może tylko moje zdanie. A tak poza tym to życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za bardzo ciekawy pomysł pomyśle nad tym :*

      Usuń
  14. Pięknie <3
    Mogłabyś napisać, czy pojawiasz się czasem np. na vinted? Ostatnio widziałam tam katastro... Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, chciałabym Ci sprzedać ciekawostkę nt prawdziwej ceny tej spódniczki ;) Ponieważ dziś udało mi się kupić tę samą w lumpeksie ale za 11 zł. Była wyceniona na 46 ale uległa promocji minus 75% :)
    Kupiłam ją z oryginalną metką. Jest z Zary i ma cenę 79.95 euro. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak na szybko przejrzałam kilka Twoich postów i wow! - gdzie są takie lumpeksy? Pewnie musiałaś już odpowiadać na milion takich komentarzy:)
    Czy napisałaś kiedyś może post z poradami dot. zakupów w ciucholandach?

    OdpowiedzUsuń
  17. To dopiero bombowa stylizacja. Ja kiedyś trafiłam na torebkę wartą ponad 1000 zł. którą nabyłam za nie całe 20-30 zł. i sukienkę vintage, którą mam do dziś i nadal ją uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie i super seksownie.

    OdpowiedzUsuń