środa, 3 maja 2017

MELANŻOWY KARDIGAN - second hand 1zł







Od pewnego czasu przed udaniem się na lumpeksowe zakupy, staram się układać w głowie ''listę'' ubrań, których w danym momencie brakuje mi w mojej szafie. Na miejscu pierwszym pojawił się obszerny kardigan, który chciałam, aby pełnił rolę płaszcza. Długi, ciepły kardigan jest idealnym rozwiązaniem na panującą teraz aurę. Obecnie w lumpeksach można znaleźć naprawdę wiele różnych swetrów, oryginalnych i wyjątkowych w swym fasonie. W taki oto sposób, udało mi się wyszperać w second handzie piękny, bardzo gruby i luźny sweter. Tak naprawdę nie potrzebuję zakładać do niego zbyt wiele, ponieważ ma on w sobie to coś, co tworzy całą stylizację. Połączyłam go w zestawieniu z białą bluzką i klasycznymi jeansami w ciemnym odcieniu, które również udało mi się upolować w lumpeksie, za jedyną 1zł.






kardigan ( Atmosphere - second hand ) - 1zł

bluzka ( second hand) - 1zł

jeansy ( Mango - second hand ) - 1zł















15 komentarzy:

  1. super wyglądasz a bardzo podoba mi się Twój sweter:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa stylizacja, dlugo nie widzialam twoich postow, pozdrawiam
    http://meganlike.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje looki. Proste, klasyczne, "normalne". Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kardigan i szpilki są świetne:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten sweter, bardzo takie lubię. Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie niesamowicie wydłużyły nogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite, że takie ładne rzeczy można wyciągnąć z lumpa, i to jeszcze za złotówkę?! Ale to chyba wymaga jakichś umiejętności, co? Ja na przykład po wejściu do lumpeksu nie wiem, gdzie wzrok podziać, nie mówiąc o szukaniu, bo to totalnie mi nie wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super przykład że kupując ubrania w lumpeksach można wyglądać dobrze i modnie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń