poniedziałek, 28 grudnia 2015

Piękna opalenizna w kilka minut ? - samoopalacz Vita Liberata







Sylwester, studniówka czy zwykłe wyjście na imprezę, masz już dobraną sukienkę, makijaż, ułożone włosy a tutaj nagle okazuję się, że jedyną rzeczą, której nam brakuje to piękna opalenizna. Godzinę przed wyjściem to nie problem, to idealny moment na użycie samoopalacza. Patrząc ze swojej perspektywy, długo szukałam idealnego samoopalacza i udało się. Jakiś czas temu odezwała się do mnie irlandzka marka Vita Liberata , która doskonali się w produkcji produktów samoopalających. Do przetestowania otrzymałam lekką piankę Fabolous Self Tan Mousse Mediu, do której dostałam również rękawicę do nakładania samoopalacza Tanning Mitt. Produkty tej marki są mi już znane od kilku miesięcy i zawsze ratują mnie w sytuacjach awaryjnych. Minionego lata pomimo iż słońca mieliśmy pod dostatkiem, to niestety taka już jest moja natura, że nawet jakbym spędziła cały dzień na słońcu (co jest strasznie niezdrowe) to i tak dalej moja skóra byłaby blada. Do pewnego czasu wcale mi to nie przeszkadzało, natomiast tego lata postanowiłam zainwestować w sprawdzony produkt marki Vita Liberata i okazał się on strzałem w dziesiątkę i używam ich do dnia dzisiejszego.








Dlaczego warto mieć w swojej kosmetyczce samoopalacz marki Vita Liberata ?

- głównym plusem jest fakt, że po zastosowaniu produktu otrzymujemy naturalny odcień opalenizny
- łatwa aplikacja przy nakładaniu produktu, ponieważ widzimy gdzie nałożyłyśmy już produkt, a gdzie jeszcze nie
- wszystkie produkty marki Vita Liberata to produkty bezpieczne nawet przy bardzo wrażliwej skórze
- wyróżnia go również brak nieprzyjemnego zapachu, charakterystyczne dla samoopalaczy
- efekt pięknej, naturalnej opalenizny utrzymuje się od 4 do 7 dni
- jest to produkt naprawdę bardzo wydajny








Efekt przed zastosowaniem samoopalacza

Z reguły moja skóra jest blada i wchodzi bardziej w tony różowe, co nie wygląda niestety za dobrze.






Efekt po zastosowaniu samoopalacza

Efekt opalenizny jest bardzo naturalny, a nasza skóra jest subtelnie opalona. Natomiast jeżeli chcemy osiągnąć efekt mocniejszy, następnego dnia należy zaaplikować samoopalacz jeszcze raz by uzyskać ciemniejszy odcień.




Samoopalacz oraz rękawicę do nakładania produktu można zakupić w drogeriach Sephora lub online (tutaj)


Podsumowując nie wyobrażam już sobie mojej kosmetyczki bez samoopalacza marki Vita Liberata. Jest to dla mnie idealny samoopalacz, którego używam już przez pewien czas. Uważam, że jeżeli ktoś posiada problemy z tym, że jest z natury bardzo blady (tak jak ja) to ten produkt naprawdę zdziała cuda. Bez względu na porę roku nasza skóra będzie wyglądać pięknie i promiennie.