poniedziałek, 2 listopada 2015

Moja kolekcja lumpeksowych płaszczy




Witam Was kochani, dziś postanowiłam przygotować dla Was post nieco inny niż zazwyczaj, chociaż nadal jest on związany z tematyką lumpeksów. Do stworzenia tego wpisu zainspirowały mnie Wasze wiadomości, których w ostatnim czasie dostaję bardzo dużo. Dotyczą one tego, jak,gdzie i za ile udaje mi się znaleźć moje płaszcze, jak i również gdzie je wszystkie przechowuję. 







 Wszystkie moje płaszcze są na wieszaku, dzięki temu nie gniotą się, a ja nie muszę obwiać się, że wyjdę z domu w pogniecionym płaszczu, czy kurtce. Jak możecie zauważyć, to kompletnie straciłam dla nich głowę. Chociaż nie mam już na większą ilość miejsca, to i tak, jeżeli uda mi się natknąć na jakąś perełkę, to zazwyczaj nie potrafię się jej oprzeć.





Wszystkie płaszcze i kurtki, które dziś Wam pokazuję pochodzą z lumpeksu i przeciętnie za jedną sztukę zapłaciłam około złotówki, bądź dwóch złotych. Udało mi się je kupić tak tanio, ponieważ jak już wspominałam kupuję w tak zwane ''ostatnie dni'', kiedy to ubrania nie są już na wagę, tylko panuje wycena i wszystko jest za 1zł lub 2zł to zależy od lumpeksu. Ja swoje zakupy lumpeksowe robię najczęściej w dyskoncie taniej odzieży tutaj znajdziecie dokładne adresy, gdzie one się znajdują.





A jak szukać, żeby znaleźć swój idealny,wymarzony płaszcz ?
 Moją główną zasadą w tym temacie jest systematyczność w swoich poszukiwaniach, czyli w moim przypadku staram się co tydzień jeździć do moich ulubionych lumpeksów. Natomiast jeżeli kompletni nie wiece jak rozpocząć swoją historię z kupowanie w lumpeksie to zachęcam Was do zapoznania się z moim postem w którym udzielam rad dla początkujących wpis znajduję się tutaj.