niedziela, 5 lipca 2015

Militarny look by second hand


W moim dzisiejszym stroju pojawiają się prawie same nowości, które udało mi się kupić minionego tygodnia na moim ''lumpeksowym maratonie zakupowym''. A mianowicie, są to białe szorty, które pierwotnie były dzwonami, lecz niestety moje nogi nie wyglądały w nich najkorzystniej, więc skróciłam je i teraz znakomicie sprawdzają się na panującą obecnie pogodę. W lumpeksie dość trudno jest znaleźć zwykły, prosty bawełniany top bez żadnego nadruku lecz udało mi się i jestem z niego naprawdę zadowolona. Kolejną zdobyczą jest lekka, przewiewna narzutka w cudownym kolorze khaki. Również ku mojemu wielkiemu zdziwieniu udało mi się wyszperać przepiękne buty i to w dość atrakcyjnej cenie. Do stworzenia mojego dzisiejszego stroju zainspirował mnie styl militarny.Czym charakteryzuje się styl militarny ?
Styl militarny przede wszystkim inspirowany jest wojskowymi mundurami, popularnymi wśród projektantów, obecne są one również wśród wielu marek odzieżowych. Liczę, że mogą się one znaleźć również na stronie http://www.sakolife.pl/.Styl ten pojawił się między innymi w kolekcji  u Ralpha Laurena - militarne parki, żakiety z pagonami, dopasowane bojówki w odcieniach zgniłej zieleni. Charakterystycznymi kolorami są : khaki, szary, przygaszona zieleń czy piaskowy beż. Styl militarny pojawi się na dobre już w codziennych stylizacjach wielu kobiet i jest on mocnym trendem w sezonie zimowym jak i letnim. W sezonie letnim warto przemycić w swojej stylizacji jasne barwy np. w postaci białej bluzki bądź szortów.  To zależy tylko i wyłącznie od nas jakiego charakteru nabierze nasza stylizacja, czy będzie zdecydowanie bardziej kobiece, czy prosta, wygodna, codzienna.



top (second hand) - 1zł

szorty (second hand) - 3zł

narzuto-marynarka (second hand) - 4zł

buty (second hand) - 4zł


fot. Daria Szachta