wtorek, 18 listopada 2014

Szary płaszcz za 1,00 zł



Moja ostatnia stylizacja spotkała się z bardzo dużą falą krytyki i w sumie o to mi chodziło, gdyż chciałam zobaczyć jakie macie zdanie na temat dosyć odważnych połączeń. I związku z tym chciałabym się dziś zrewanżować stylizacją bardziej kobiecą. Uwielbiam w chłodniejsze dni opatulić się luźnym, oversizowym płaszczem, a kolor szary staje się powoli podstawowym kolorem w mojej szafie. Jak możecie zauważyć, postawiłam na małe zmiany w swoim wyglądzie i jest to powiązane z tym, że zaczynam nowy etap w swoim życiu. Pomyślałam więc, że przy okazji fajnie by było coś zmienić również w wyglądzie zewnętrznym. A co Wy sądzicie o mojej nowej ''krótkiej fryzurze''?



STYLIZACJA

płaszcz (asos) - 1,00 zł

jensy (zara) - 2,00 zł

sweter - 2,00 zł

KOSZT STYLIZACJI
=
5,00 zł



fot. Magdalena Szczygeł











57 komentarzy:

  1. Brak mi słów ! :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasa sama w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzydko ci w krótkich włosach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani brzydko w krótkich włosach, a ty za to cała jesteś szpetna i masz wstrętny charakter :3

      Usuń
    2. p.s chyba krótkich włosów nie widziałaś..

      Usuń
  4. Bardzo korzystna zmiana fryzury.
    Płaszcz urzekający i bardzo ładnie Twoja sylwetka wygląda w tego typu obuwiu, czyli w szpic.
    A co na ustach, jeśli to nie tajemnica?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej porównując twoją poprzednią stylizację to wielkie WOW !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. a skad sa kozaki? Fajnie by bylo gdybys pisala skad sa wszystkie rzeczy ktore masz na sobie a nie tylko te z lumpeksu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Zary.
      p.s ja prawie pod każdą notką pisałam ani właśnie żeby opisywała też pozostałe elementy stylizacji odpisała mi że zacznie tak robić, zrobiła to w 1 czy 2 notkach i na tym się skończyło. podejrzewam że chodzi o to, że jeśli komuś się spodoba np jej torebka to będą jej pisać i pytać skąd za ile itd a przy tym nabijać liczbę wejść i komentarzy. proste.

      Usuń
  7. Bardzo kobieca stylizacja podoba mi się bardzooo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjna stylizacja! Plaszcz jest super!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko bardzo mi się podoba i szminka ma super kolor :-) pomaluj jeszcze delikatnie górne rzęsy nadasz większej wyrazistości twarzy a jednak nie będziesz mocno wymalowana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się wydaje, że jedyne co tu nie gra to oczy.. Wytuszować i od razu twarz wygląda inaczej :)

      Usuń
  11. Anonimkom jak zwykle nic nie pasuje eh.
    Piękny płaszcz, piękna stylizacja i pięknie Ci w tych włosach Aniu buziaki :* ~oska

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie wyglądasz na starą 40-latke...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym tak wyglądać w wieku 40 lat!!!! Ani jednej zmarszczki, piękna cera, figura całkiem ok. błysk w oku..
      p.s wytrzyj się anonimku bo oplułaś się tym jadem :3

      Usuń
    2. życzę Ci abyś tak wyglądała, a może wyglądał, w 40 roku życia, pod warunkiem, że dożyjesz
      i przestań się czepiać

      Usuń
  13. Bardzo spodobały mi się zdjęcia na ,których uśmiechasz się są przepiękne :*
    Miłego popołudnia Aniu :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Włosy jak najbardziej ok, chociaż ja bym jeszcze troche je skróciła.. coś na takiego dłuższego boba - z przodu dłuższe a z tyły troszkę krótsze :) ps używasz tuszu do rzęs? bo twoje oczy strasznie ''giną'', powinnaś je podkreślać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mogłabym wybrać się kiedyś z tobą na buszownie po lumpeksach ?
    Ps. Mieszkamy w tej samej miejscowość ,tylko ja nie protrafie nic znaleźć w Sh...

    OdpowiedzUsuń
  16. Znowu za dużo tych samych zdjęć tylko z inną minką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dodałam tyle zdjęć ponieważ bardzo mi się podobały :)

      Usuń
  17. Myślę, że dobrze by Ci było w asymetrycznej grzywce, pasowałaby do Twoich krótszych włosów. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. włosy fajnie wygladają, na pewno podkreślają urok! ale okulary przeciwsłoneczne? do kosza :) reszta naprawdę bardzo fajna!

    derniere-danse-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie piękne pełne czerwone usta
    Mmm :*****

    OdpowiedzUsuń
  20. ten płaszcz jest cudowny :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie wyglądasz.. chociaż bez obaw trzebabyło ciąć krócej! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna stylizacja! :) A nie myślałaś, żeby zrobić sobie grzywkę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam zrobić prostą grzywkę ,ale jednak nie :)

      Usuń
    2. Prostą nie, ale asymetryczną jak najbardziej

      Usuń
  23. Gratuluje sukcesu, zdecydowanie doganiasz Kasie Tusk, podoba mi sie, zycze powodzenia i wytrwalosci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha
      nie.

      Usuń
    2. Hej, przecież w życiu nie chodzi o to, żeby kogoś lub coś gonić, czy też komuś dorównywać... każdy jest niepowtarzalny! To tak, jakby wymagać od tulipana, żeby starał się dorównać róży :D I tulipan, i róża są na swój sposób piękne. Ania nie musi w niczym "doganiać" Kasi! Ważne, by robiła to, co sprawia jej radość! A jeśli to się komuś nie podoba, to trudno, nie musi przecież odwiedzać tego bloga :)

      Usuń
  24. proponuję zrobienie grzywki półokrągłej i wycieniowanie włosów - automatycznie zrobi się ich więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Włosy super, i podziwiam cię za takie świetne stylizacje za tak małą sumę pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wypiękniałaś, ale stylizacja trochę stara-maleńka ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak pomyślałam. To chyba przez te buty, jakoś mi nie pasują do ciebie.

      Usuń
  27. Uważam ,że blogerka powinna inspirować a tobie do tego widzę daleka droga...

    OdpowiedzUsuń
  28. slicznie ci w krotkich wlosach! zmienilas tez kolor? bo wygladaja na ciemniejsze. Dzisiejsza stylizacja w Twoim stylu, jakos tak juz przyzwyczailas mnie do szpilek ze jak Cie widze bez nich 'to cie nie poznaje':) pieknie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  29. Byłoby ładnie na szczupłej, blond 30-40 latce, Ty wyglądasz jak karykatura w tym stroju. Ani do wieku, ani do figury, ani do urody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co za ludzi rety co post wypominasz jej figurę i to ,że nie jest idealna...
      Lepiej weź się za siebie i po pracuj na swoim charakterem...

      Usuń
  30. Rany, jak Ty wynajdujesz takie cuda w sh. Płaszczyk jest przecudowny, aż nie chce się wierzyć że kosztował 1 zł. Zzieleniałam z zazdrości :PP

    http://juicy-raspberry.blogspot.com/
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Ty wierzysz, że to wszystko z sh? Oj naiwna...

      Usuń
    2. Chyba jesteś moją nową czytelniczka i nie wiesz ,że pojawił się już post ,który tłumaczy dlaczego moje stylizacje są takie tanie.
      Zapraszam !
      http://secondhandworldd.blogspot.com/2014/10/dlaczego-moje-stylizacje-sa-takie-tanie.html

      Usuń
  31. w jakim mieście mieszkasz i jakim cudem znajdujesz w sh tak tanie rzeczy, które wyglądają tak dobrze?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem w sh są fajne rzeczy, ale te super ekstra przeceny, gdzie każda rzecz kosztuje 1-2 zł to zwykle wygląda tak, że jest wielki kosz, a w nim resztki...psu z gardła wyciągnięte, zwykle dzień przed nową dostawą ;) No, ale skoro autorka bloga ma tyle szczęścia, że zawsze upoluje coś za 1 zł w swoim idealnym rozmiarze to bosko, tylko pogratulować ;)

      Usuń
  32. Jakim cudem płacisz tak mało za ubranie z Zary? :o

    OdpowiedzUsuń
  33. jestem pełna podziwu patrząc na Twoje stylizacje. tanio i efektownie, wow! :))

    stylizacje z muchą w roli głównej http://projektmuchaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń