poniedziałek, 28 września 2020

SKÓRZANA SPÓDNICZKA (second hand) - 1zł

 



Dziś w mojej stylizacji główną rolę odgrywa a'la skórzana, czerwona spódniczka, na samym początku, gdy udało mi się ją wyszperać w lumpeksie, zupełnie nie byłam do niej przekonana. Wydawała mi się ona bardzo odważna jak dla mnie, tym bardziej, że głównie w mojej szafie znajdują się dosyć klasyczne i stonowane ubrania. To jednak stwierdziłam, że jest ona w super stanie, praktycznie nie widać było śladów noszenia i fakt, że kosztowała tylko złotówkę zaważył na tym, że znalazła się w mojej garderobie. Gdy tylko wróciłam do domu, od razu zaczęły mi się pojawiać pomysły na stylizację z jej udziałem. Wystarczyła tak naprawdę zwykła klasyczna oversizowa szara bluza, która dodatkowo posiada mały akcent w postaci naszywki małego czerwonego serca, które świetnie współgra i tworzy całość właśnie ze spódniczką.



spódniczka ZARA (second hand) - 1zł

bluza MANGO (second hand) - 1zł















5 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie prezentuje się ta spódniczka w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz bardzo pieknie i bardzo seksownie. Masz idealna figurę i byłoby nie stosowne, gdybyś nie chodziła w takich spódniczkach.

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Wyglądasz po prostu idealnie. Jesteś niesamowicie piękna

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Wyglądasz idelanie! <3 Twoje włosy, Twoja twarz i styl ubioru to coś niepowtarzalnego <3. Gdy tak patrzę na Twój blog to czasami żałuję, że nie urodziłem się kobietą, bo największym życiowym zaszczytem jest wyglądać tak idealnie i tak pięknie jak Ty, nawet większym niż wygrana w Totka bo jesteś warta więcej niż wszystkie pieniądze tego świata <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń