niedziela, 26 kwietnia 2020

SUKIENKA KORONKOWA za 1zł - second hand






W mojej dzisiejszej stylizacji chciałam przede wszystkim pokazać, że nie ma bardziej kobiecego elementu garderoby niż sukienka, która może być w różnym fasonie. Udało mi się taką znaleźć: cudowną, białą, koronkową, delikatną i bardzo kobiecą. Tak naprawdę, to nie potrzeba do niej za wiele dodatków, bo ona sama w sobie nadaje już charakteru całej stylizacji.W lumpeksach nigdy nie wiadomo jaka perełka możne się nam przytrafić i to właśnie jest ekscytujące podczas zakupów w second handach. Przyznaję, że teraz odrobinę stęskniłam się za moimi cotygodniowymi łowami, bo stało się to już moją pewną rutyną. Mam nadzieję, że już niebawem wszyscy wrócimy do normalności i będziemy mogli znów cieszyć się pełnią życia.





sukienka (ZARA) - second hand 1zł




















21 komentarzy:

  1. Serio dałaś złotówkę za tę sukienkę? Jest przepiękna! Teraz niezbyt bezpiecznie jest iść do lumpeksu, ale po wszystkim, czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wrzuciłam w wyszukiwarkę nazwę bloga i proszę, wróciłaś, czekałam. Pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Zniknęłaś tak nagle i na tak długo.. :( Co się u Ciebie działo? Opowiesz? :) pracujesz? Studiujesz? Masz chłopaka?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ekstra! Gratulacje! Fajnie że Ci się układa! :)
      Studiowałaś coś? Masz chłopaka?
      Mam nadzieję,ze teraz będziesz regularnie blogowala! :)

      Usuń
    2. Dziękuję :) Nie zdecydowałam, się na studia bo jestem tego zdania, że i bez tego można osiągnąć w życiu sukces i spełniać swoje plany i marzenia na przyszłość.
      Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia :)

      Usuń
    3. masz chyba Aniu jakiegoś zdeterminowanego adoratora ze w każdej wiadomości dopytuje się czy masz chłopaka haha

      Usuń
  4. Super blog, jestem pod wrażeniem Twoich lumpekowych zdobyczy. Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka, a Ty wyglądasz w niej rewelacyjnie. Uwielbiam takie minimalistyczne zestawy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Aniu, Cieszę się że wróciłaś do bloga. Stylizacje są świetne, a resztą miałam okazję oglądać Twoje stroje na żywo. Pracowałyśmy razem u T.M.
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej naprawdę w takim razie jest mi bardzo miło.
      Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Wyglądasz przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Robi wrażenie, zwłaszcza jak widzi się cenę. Sukienka prześliczna, super leży na Tobie! Zainspirowałaś mnie do wyprawy na tzw szmaty ;) mam nadzieję, że i ja uchaczę podobne złotka - trzymaj kciuki :) Pozdrawiam, Madzia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W tej sukience wyglądasz jak anioł <3

    OdpowiedzUsuń