czwartek, 21 kwietnia 2016

Lumpeksowa stylizacja za 4zł





Hej Kochani! Ostatnimi czasy jestem dość zajęta i nie udaje mi się dodawać dla Was postów tak często jak bym chciała. Korzystając jednak z chwili wolnego czasu, przygotowałam dla Was zestaw, jak to zwykle u mnie bywa – zestaw codzienny, w którym główną rolę odrywa dziś kurtka w stylu militarnym. Kiedy tylko ją wyszperałam w second handzie wiedziałam, że musi być moja. Przekonała mnie przede wszystkim jej cena oraz to, że pasuje do wielu codziennych stylizacji. Dziś połączyłam ją z białą bluzką oraz z niezastąpionymi jeansami.




kurtka (H&M - second hand) - 1zł 

bluzka (second hand) - 2zł

 jeansy (second hand) - 1zł













torebka - Parfois

pasek - H&M

botki - Deezee


16 komentarzy:

  1. Super zestaw. Jak zawsze świetne zdobycze lumpeksowe.
    Pozdrawiam Marcelka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś wspaniałego! Jak Ty to robisz, że trafiasz na takie perełki?
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem, to chyba głównie zależy od szczęścia :)

      Usuń
  3. Zazdroszczę Ci takich łupów:) Bardzo fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ Ty perełki znajdujesz, świetna ta kurtka. Spodnie mają fajny kolor. Super wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kurtka ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kurteczka w fajnym połączeniu :)

    kalaafi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtka skradła moje serducho :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. W jakich lumpeksach kupujesz i gdzie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż trudno uwierzyć, że niemal wsztstkie części tego zestawu są z sh!!!Jestem pod wrażeniem :) Kurtka jest rewelacyjna i do tego te ceny!! Moim zdaniem właśnie o to chodzi w zakupach w sh, żeby kupić coś fajnego za grosze. Sama też lubię zaglądać do lumpeksów i wczoraj udało mi się upolować super kosz i chustę po 2 zł sztuka :) Kosz na pewno przyda mi się do letnich zestawów :)

    OdpowiedzUsuń