wtorek, 15 marca 2016

Codzienna lumpeksowa stylizacja za 6zł




Czytelnicy, którzy śledzą mojego bloga od początku, znają moją wielką słabość: nadużywanie szpilek :) Uwielbiam je i już nic na to nie poradzę. Mają one wiele zalet. Dodają kobiecie pewności siebie i odrobinę wysmuklają nogi. Pamiętam, że uwielbiam je od zawsze. W dzieciństwie przymierzałam wszystkie pary butów mojej mamy przy każdej nadarzającej się okazji. Pomimo, iż kompletnie nie potrafiłam w nich chodzić, zawsze starałam się przejść w nich chociaż kawałek. A teraz kompletnie straciłam dla nich głowę. Moja dzisiejsza stylizacja to połączenie dwóch lumpeksowych nowość a mianowicie jest to luźna,ciepła marynarka i bawełniana bluzka w paski, które udało mi się kupić za jedyne 2zł :)




bluzka (Topshop - second hand) - 2zł

marynarka (second hand) - 2zł

jeansy (second hand) - 2zł











21 komentarzy:

  1. Świetny pasek! :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja i to jakim niskim kosztem! Marynarka najlepsza :)
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się taka prostota w stylizacjach.
    Nie ma tu nic wymuszonego :)


    Pozdrawiam serdecznie Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, nie pomyślałabym, że to ubrania z "second hand". Podziwiam, że potrafiłaś wygrzebać taki zestaw! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja, natomiast buty obłędne. Zdradzisz skąd?

    OdpowiedzUsuń
  6. MEGA MEGA MEGA!
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, wyglądasz świetnie. Ten strój idealnie rzeźbi twoje zalety. Bardzo cię podziwiam, za To, co zrobiłaś z twojego ciała. Mogłabyś zdradzić 'tajemnice'? Albo jeden post poświęcony twojej drodze do takiej super sylwetki? Wszystko na temat ruchu i odżywiania oraz ile to trwało, jak się za to wzięłaś, z kąd czerpiesz motywacje.. Ja naprzyklad nie dam rady zrobić jednej całej sesji chodakowskiej. Jest to zbyt ciężkie dla mnie, i nie mam na tyle siły. Nie jestem grupa i nie miałam nigdy problemu ze sportem ale ten program mnie wykańcza i zniechęca do powtórzenia.. Pozdrowienia z słonecznego Berlina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za pomysł na post, z pewnością za jakiś czas pojawi się na blogu właśnie tego typu wpis ! :)

      Pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń
  8. Czy ktoś wie gdzie (czy w ogóle) mogę znaleźć dyskont odzieżowy lub tani lumpeks Poznaniu? Byłabym bardzo wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń