niedziela, 22 listopada 2015

Płaszcz z etolą (second hand) - 2zł



W sezonie jesienno-zimowym nie sposób przejść obojętnie obok trendu na futrzane akcenty. Futor w subtelnym wydaniu pojawiło się miedzy innymi w kolekcji Celine gdzie można było spotkać się np. z płaszczem, który posiadał futrzane mankiety i kołnierz. Także marka Burberry Prorsum postawiła na futrzane kołnierze zestawione z płaszczami i kurtkami. Jednak jeżeli nie stać nas na ubrania od projektantów, to warto odwiedzić sieciówki lub lumpeks w, którym mi udało się znaleźć wyróżniający się na tle moich pozostałych płaszczy. Piękny wzorzysty płaszcz z bardzo modną etolą. Tego typu płaszcz tak naprawdę tworzy nam cały look.



płaszcz (second hand) - 2zł

bluzka (Asos - second hand) - 1zł

spodnie (Gap - second hand) - 2zł


fot. Magdalena Szczygeł










torebka - Reserved

botki - Deezee

31 komentarzy:

  1. Ja ostatnio kupiłam futrzaną kamizelkę w sh . Prałam ją w prace z duszą na ramieniu czy nic się jej nie stanie a ty jak pierzesz swoje wszystkie płaszcze z sh? . Robisz to sama czy oddajesz do pralni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj piorę w pralce, czasem oddaje do pralni zależy to tylko i wyłącznie od składu płaszcza :)

      Usuń
  2. Aniu wyglądasz perfekcyjnie. Torebkę znam doskonale, choć drażni mnie jej długość - jest nieodpowiednia bynajmniej dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny look. Bravo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, nigdy nie komentowałam a śledzę Cię od początku istnienia bloga "po cichu" tzw. Powiem szczerze, że tym razem przeszłaś samą siebie, pięknie, trafiłaś w mój gust i wyglądasz w tym zestawie mega korzystnie!!. Mała uwaga, nawet nie uwaga a propozycja, jak zobaczyłam poszerzane rękawy płaszczyka od razu pomyślałam o wystających spod niego dłuższych czarnych rękawa bluzki, sweterka:) pozdrawiam i trzymam za Ciebie kciuki!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa stylizacja. Podoba mi się płaszcz, trochę retro. Lubię!

    Przygotowana na Andrzejki? Oceń moją stylizację!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny płaszcz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy mogłabyś w sowich wpisach, na przykład na samym końcu, podawać skąd pochodzą pozostałe elementy stylizacji? ;) Byłoby świetnie, gdybyś, przykładowo po ostatnim zdjęciu, pisała skąd pochodzą buty czy torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wskazówkę postaram się od następnego postu pisać dokładnie gdzie kupiłam daną rzecz :)

      Usuń
    2. Też jestem za, bo często pytam skąd są dodatki ;)

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja za dosłownie grosze :) genialny pomysł.
    Zapraszamy również na naszego bloga może znajdziesz jakieś fajne outletowe rzeczy za niską cenę :)
    http://fanaberieoutlet.blogspot.com/2015/11/zakochaj-sie-w-kardiganach.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  11. super! nie mogę uwierzyć że płaszcz jest z SH! zazdro :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy znalazłaś, chyba muszę się wybrać do jakiegoś sh:)

    OdpowiedzUsuń
  13. wygladasz jak modelka na tych zdjeciach. bardzo do twarzy Ci w tym plaszczu.
    AGA

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, mam do Ciebie pytanie. Czy kupując swoje płaszcze w sh oddajesz je do pralni, czy sama próbujesz coś z nimi zrobić? Niejednokrotnie czaiłam się na płaszcze w sh, ale za każdym razem odchodziłam z kwitkiem, jak tylko pomyślałam o cenie, jaką muszę zapłacić za jego wyczyszczenie... Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź. Pozdrawiam, Kinga.

    OdpowiedzUsuń