niedziela, 29 listopada 2015

Kobaltowy sweter (Mango - second hand) - 2zł



Miniony tydzień upłyną mi naprawdę bardzo szybko i bardzo intensywnie. Głównym powodem były próbne matury. I niestety jak mogliście zauważyć nie dałam rady dodać w tym tygodniu nowego postu (obiecuję poprawę i może nawet już jutro uda mi się dodać kolejny:))Natomiast w dzisiejszym wpisie pojawia się moja wczorajsza stylizacja, którą miałam na sobie. A mianowicie, głównym elementem były gruby,ciepły sweter w pięknym kobaltowym kolorze. Jest on nowością w mojej szafie, udało mi się go upolować tydzień temu i jestem z niego naprawdę zadowolona. Bardzo lubię nosić, o ile pozwala mi na to pogoda ciepłe swetry, które znakomicie zastępują mi płaszcz czy kurtkę. Wczoraj pomimo tego, że nie było za ciepło, to tego typu rozwiązanie w moim przypadku sprawdziło się bardzo dobrze, ponieważ miałam do załatwienia tylko kilka spraw na mieści i poruszałam się głownie samochodem.

Miłego dnia kochani ! :)



sweter (Mango - second hand) - 2zł

golf (second hand) - 2zł

spodnie (River Island) - 2zł