środa, 21 października 2015

Militarna kurtka (second hand) - 1zł





Moja dzisiejsza stylizacja nawiązuje do wciąż nieprzemijającego i modnego - stylu militarnego. Osobiście bardzo lubię akcenty militarne. Charakteru całej stylizacji dodaje moja lumpeksowa nowość, którą jest militarna kurtka. Świetnie współgra ona z czernią. Idealnym uzupełnieniem stylizacji jest  duża, jasna torba oraz złote dodatki. Pokazują one moją wizję na militarny, a jednocześnie miejski look. 



kurtka (H&M - second hand) - 1zł

 sweter (second hand) - 1zł

spodnie (Asos - second hand) - 1zł



 fot. Magdalena Szczygeł














26 komentarzy:

  1. zazdroszczę ....kurteczka jest fantastyczna:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka miodzio:) a torebka jest coś pięknego w prostocie tkwi siła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Post dopracowany w 100% widać, że wkładasz w to dużo serca :)
    Pozdrawiam stała czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Twoje słowa, które motywują mnie jeszcze bardziej :)

      Usuń
  4. bardzo w moim guście ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie kupiłaś torebkę ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja jest cudowna! Miejsce , które wybrałaś idealnie pasuje:)
    Obserwujemy? Odpowiedź u mnie :)
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtka jest naprawdę super :D I ta cena :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealne połączenie elegancji ze stylem militarnym! Prosto, zwięźle i na temat. Uwielbiam takie stylizacje. Pozdrawiam :)
    http://welldressedbyewa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. zdobyłam dziś podobną, tylko zieloną i ciut droższą, ale mega happy jestem. uwielbiam buszować po lumpach...

    OdpowiedzUsuń
  10. waw swietnie wygladasz, wszystko perfekcyjnie ze soba polaczane. Brawo!! zdjecia tez coraz lepsze . widac ze wszystko dokladnie planujesz:)
    pozdrawiam
    AGA

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładną kurtkę udało Ci się kupić, bardzo przyjemny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna kurtka. Idealne dla mnie zestawienie. Dokładnie taki styl preferuję :)

    Stylizacja na jesienny spacer- tanio i z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, jestem w szoku! Najlepsze zdjęcia blogu! Super!! Pozdrowienia z także słonecznego Berlina! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka cudowna kurtka w takiej cenie. Zazdroszczę zdobycz :-)

    OdpowiedzUsuń