niedziela, 16 sierpnia 2015

White dress by second hand



Latem niekwestionowanym hitem w mojej szafie jest delikatna, zwiewna, biała sukienka, która nadaje stylizacji świeżości w czasie upalnego dnia. Biel to niewątpliwie jeden z najmodniejszych kolorów sezonu letniego. Wygodne płaskie sandały czy wysokie szpilki z łatwością uzupełnią look, w zależności od tego czy białą sukienkę wybieramy na co dzień czy na letnią imprezę czy przyjęcie.




sukienka (Topshop - second hand) - 1zł


















22 komentarze:

  1. świetny zestaw, torebka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, proszę o posty częściej !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt ostatnio trochę zrobiłam sobie dłuższe przerwy w dodawaniu postów, ale postaram się w najbliższym czasie to zmienić ! :)

      Usuń
  3. Też mam baiłą rozkloszowaną sukienkę i rzeczywiście świetnie spisuje sie latem :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny look:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie Aniu! sliczna sukienka. A co to za branzoletka z serduszkiem?

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja właśnie takiej sukienki potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super letni look! a skąd sandałki? są naprawdę urocze

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie! :) Świetna torebka! <3

    Życzę miłego dnia! <3
    www.diane-fashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz jak na jakiś włoskich wakacjach ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. http://malakomoda.blogujaca.pl/
    zapraszam do mnie:)
    świetny blog ,jesteś inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń