czwartek, 4 czerwca 2015

#mojapasja



Mój dzisiejszy post będzie trochę nietypowy. Chciałabym się z Wami podzielić moją ogromną pasją, którą stał się sport. Nie wyobrażam już sobie dnia bez przynajmniej 20 minutowego treningu z Mel B. Uwielbiam jej zestawy ćwiczeń, które w krótkim czasie przynoszą ogromne efekty. Chociaż często bywa, że mam dzień całkowicie zajęty: szkoła, nauka, zajęcia pozalekcyjne i w domu jestem dosyć późno. Ale pomimo zmęczenia zakładam spodenki, top i chociaż przez te 20 minut staram się intensywnie poćwiczyć. Efekty są naprawdę niesamowite. Czuję przypływ energii i dobrego humoru. Natomiast w luźniejsze dni staram się ćwiczyć o wiele dłużej. Od jakiegoś czasu pokochałam jazdę na rowerze. Wyczytałam, że podczas godzinnej jazdy możemy spalić aż 500 kalorii. Przy okazji możemy się wyciszyć obcując z przyrodą. I co ważne, jazda na rowerze jest tego rodzajem sportu, z którego każdy z nas może bez ograniczeń korzystać. Bardzo lubię wybierać się na przejażdżkę popołudniu, gdy nie ma już na niebie mocno palącego słońca. Po całym dniu mogę zebrać rozproszone myśli i szukać inspiracji w naturze. Zdjęcia, które Wam dziś pokazuję udało mi się zrobić na moim ostatnim wypadzie rowerowym. Wybrałam bardzo wygodny strój, który sprawdzi się zawsze Chce również polecić stronę http://www.body4you.pl/ na której znajdziecie wiele suplementów wspomagające odchudzanie.

bluza - 1zł

bluzka - 1zł

legginsy - 1zł



Fot. Daria Szachta