piątek, 22 maja 2015

Flower Dress by second hand






Od mojego pierwszego wpisu na tym blogu zmieniłam się zdecydowanie. W dużej mierze dzięki Wam. Mniemałam na przykład, że dobrze mi w długich włosach, jednak byłam w błędzie. Wyglądałam strasznie i szkoda, że nikt z moich bliskich nie zwrócił mi na to uwagi. Za to wiele z Was pisało w komentarzach, że warto coś z nimi zrobić, ponieważ nie wyglądam najlepiej. Tak samo było z moją sylwetką. Nigdy nie byłam szczupła i oswoiłam się z myślą, że nigdy nie będę. I tutaj chciałabym podziękować jednej z czytelniczek, która w dość bezceremonialny sposób opisała jak mnie widzi. Na początku owszem, zrobiło mi się przykro, lecz potem pomyślałam -Anka pokaż jej, że potrafisz i że dasz radę pokonać samą siebie. Aparaty ortodontyczne sprawiają, że w rezultacie otrzymujemy piękny, zdrowy, olśniewający uśmiech, natomiast dążąc do szczupłej sylwetki i aby pozbyć się zbędnych kilogramów nie jest już tak prosto. Trzeba walczyć każdego dnia i to z samym sobą, by osiągnąć zadowalający efekt.
Chciałabym poświęcić tematyce odchudzania oddzielny post, ponieważ dostaję sporo maili, w których pytacie ile ćwiczę, co jeść i tak dalej. Mam nadzieje, że uda mi się go przygotować już niebawem.
A wracając do mojej stylizacji: założyłam nową sukienkę w kwiaty (pochodzi z ostatnich łowów), a jak niedawno wspominałam - motywy kwiatowe znów są w modzie.



sukienka (New Look) - 1zł

sweter - 1zł


fot. Daria Szachta  















27 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wszystko do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej :) mam pytanie, jak często odwiedzasz lumpeksy? jak znajdujesz takie perełki? Ja ostatnio się wybrałam, obeszłam aż 5 i nic. Może dopiero z czasem nauczę się szukać. A stylizacja świetna! Pozdrawiam :)
    www.bibliotekastylu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka ładna, jednak dla mnie zbyt krótka

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz. Widać efekty zdrowego stylu życia. Oby tak dalej :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie za krótka ta sukienka!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja sylwetka wygląda z każdym postem coraz lepiej! Nogi super *.*
    Tez bylam dzisiaj na łowach i apropo kwiatów nabylam i sukienkę i koszulkę mgielke, jestem zachwycona! ;)
    +ale mam jedno male spostrzeżenie, czy przypadkiem ta sukieneczka nie jest ciut za krótka? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna sukieneczka
    bardzo fajnie wyglądasz
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie kupujesz te szpileczki w szpic..?

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka wydaje mi sie za krótka do twojej figury,a jeśli chodzi o sylwetkę to jesteś młodziutka i jeszcze Ci sie zamieni,a po lumpeksach też chodzę i uwielbiam to, twoje stylizacje w większości są super, pozdrawiam K.

    OdpowiedzUsuń
  10. Za krótka i nie do Twoich nóg

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka ma fajny wzór, ale jest dla Ciebie zdecydowanie za krótka - i nie chodzi tu o jakąś pruderyjność, tylko o to, że karykaturalnie to wygląda, jak z młodszej siostry, straszliwie burzy Ci proporcje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Myslę że całą stylizacje fajne dopasowała. Jesli mogę wiedzieć to skąd jest torebka oraz jakim aparatem wykonujesz zdjęcia ? Pozdrawiam serdecznie <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszcze ci talentu do wyszukiwania perełek *.*
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko super, gdyby sukienka była chociaż o kilka cm dłuższa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie za krotka sukienka, nie te uda do takiej dlugosci.

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że nie tylko ja zauważyłam, że sukienka zdecydowanie za krótka. I tu nie chodzi o twoje nogi, bo są teraz naprawdę zgrabne. Po prostu wygląda to źle.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna i ciekawa sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Polecam jakiś balsam brązujący do tych nóg, bo trochę niezdrowo wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co chcesz jej brązować chemią nogi. Nadejdzie lato to się naturalnie opalą.

      Usuń
  19. Sukienka na pewno nie jest za krótka powiedziałabym wręcz że dla twojej szczupłej figury i chudych nóg mogłaby ona być jeszcze krótsza mini. Wyglądasz młodo i zjawiskowo w tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie widzisz szczupłą figure i chude nogi..? chyba oglądałaś inne zdjęcia niż reszta xD
      Już na 1.zdjęciu widać pulchne uda, niezgrabne nogi schodzące się w kolanach w kształt litery X...
      No tak, to że ty chodzisz po mieście z dupą na wierzchu to już wiemy, ale nie namawiaj do tego innych bitch :3

      Usuń
    2. Na prawdę nie wiedzę nic złego w chodzeniu z dupą na wierzchu po mieście bo nie jestem zakonnicą.

      Usuń