niedziela, 22 marca 2015

Sunday Look by second hand






Porą zimową ograniczam zakładanie sukienek i spódniczek, mogliście odczuć to po moich stylizacjach, w których zazwyczaj pojawiały się tylko i wyłącznie spodnie. W jakiejś mierze jest też uwarunkowane tym, że nie mam pięknych,długich nóg i raczej na co dzień staram się je chować zakładając jeansy. Dziś natomiast miałam ochotę założyć coś nieco bardziej szykownego niż na co dzień. Padło na czarną spódniczkę, którą połączyłam w zestawieniu z białą o prostej formie marynarko-płaszczem, która doskonale sprawdzi się doskonale tej wiosny jako okrycie wierzchnie.


marynarka - 2zł

top - 1zł

spódniczka - 2zł



fot.Magdalena Szczygeł

















54 komentarze:

  1. Bardzo ładnie dobrana stylizacja, nigdy nie mogę się nadziwić, jak świetne ubrania znajdujesz w second handach;
    aczkolwiek osobiście wybrałabym bardziej kolorowy i oficjalny t-shirt. Może w jakimś wiosennym kolorze? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia i nic po za tym masz dość masywne nogi i powinna nosić dłuższe spódniczki lub lepiej spodnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masywne nogi?????

      Usuń
    2. Haha chyba ktoś tu sam ma kompleksy

      Usuń
  3. Te zdjęcia robiłaś w Pelplinie ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana wyglądasz dziś zjawiskowo ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak Ty się zmieniłaś w ostatnim czasie! Wyglądasz coraz piękniej, każda stylizacja świetna i jakość zdjęć duuuużo lepsza niż wcześniej! Nie narzekaj już więcej na nóżki! W takiej spódniczce wyglądasz szczuplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny blog i genialna stylizacja :) ja dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem ale zapraszam do mnie! pierwszy wpis już jest :)
    http://lifestyle-byrosie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Patrząc dziś na Ciebie wydaje mi się, że jak nic -10kg schudłaś już !!! BRAWO !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej dziękuję, ale z pewnością nie schudłam aż tyle :)

      Usuń
  8. Świetne, klasyczne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że zaczęłaś konkurować swoją twarz. Od razu nabrała innego krztaltu a ty stałaś się bardziej wyrazista super :))

    OdpowiedzUsuń
  10. ta spódniczka jest piękna

    OdpowiedzUsuń
  11. genialnie wyglądasz w takim stroju :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmmm tak sobie szału nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie, ale wyszczuplałaś :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Już bez przesady z tymi nogami, zwłaszcza, że w szpilkach od razu fajniej wygląda ;) Zestaw całkiem fajny, ciekawie wygląda ta biała marynarka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że Ania jest zakompleksiona i dlatego tak pisze

      Usuń
    2. Umiejętność patrzenia na siebie autokrytycznie, znajomość swoich wad i zalet, lepszych i gorszych stron nie świadczy o zakompleksieniu, ale o tym że jest się refleksyjnym. Czego dziś wielu ludziom brakuje...
      Prawda o człowieku jest taka: nikt nie jest idealny i nie ma takiej osoby, która nie miałaby jakiś kompleksów - lub chociaż świadomości o swoich brakach.

      A tak na marginesie, nogi są w porządku - jak słusznie zauważyła ich Właścicielka, może się nie nadają do reklamy pończoch, ale na pewno do noszenia takich spódniczek i to bez kompleksów! :) Poza tym SĄ - zdrowe i całe, a to najważniejsze!

      Usuń
    3. Zgadzam się, że świadomość swoich gorszych i lepszych stron to cenna wiedza i dobry punkt wyjścia do zmiany tego, co zmienić jesteśmy w stanie ;) A całą resztę pozostaje nam zaakceptować i..polubić! Bo inni ludzie naprawdę nie przywiązują aż takiej uwagi do naszych słabszych stron jak zazwyczaj my sami. I ja też właśnie uważam, że nie masz Aniu powodów do chowania swoich nóg i noszenia wyłącznie spodni, stąd to "bez przesady" :)

      Usuń
  15. Nosisz już może rozmiar S ? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz może chłopaka ? :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Prosto, klasycznie, pięknie nic dodać nic ująć !

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna stylizacja!
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna, klasyczna stylizacja! :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. No noo naprawdę świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No i takie posty lubię, nie ma to jak ubrać się z klasą i za grosze! Świetna marynarka!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/03/naszyjnik-i-kolczyki-z-otiencom.html

    OdpowiedzUsuń
  22. dlaczego kopiujesz durne celebrytki i nie nosisz rajstop?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieliste rajstopy sa passe...
      więc brawa za to,że ich nie masz !

      Usuń
    2. No a co ze stopą? Przecież żeby stopa nie pocila się i but nie obcieral, to musialby kosztować min 1000 zł...w tanich butach - good luck !
      Celebrytki nie noszą rajstop bo je stać na drogie szpilki ....

      Usuń
  23. Bardzo bardzo ładnie, jedna z moich ulubionych blogerek ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej,
    Jeśli mogę coś doradzić, to grafitowe, matowe rajstopy dodałyby całości elegancji. Strój wyglądałby na bardziej "dokończony". A tak to super, pozdrawiam.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnio zauważyła w twoim blogu same zmiany na plus ! Zdjęcia pierwsza jakość, twój styl bardzo klasyczny i coraz bardziej inspirujący, a twoja figura inspiruje mnie do działania. Twój blog stał się ostatnio jednym z moich moich ulubionych !
    Pozdrawiam z Gdańska
    Ola :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi się podoba ogólny look. Aniu! Każde nogi wyglądają ładnie w szpilce! Pamiętaj :-) zapraszam do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie traktuj tego jak hejt, ale zredagowałabym ten wpis tak:
    (...) że nie mam pięknych,długich nóg i raczej na co dzień staram się je chować zakładając jeansy. Dziś natomiast miałam ochotę założyć coś nieco bardziej szykownego niż ZAZWYCZAJ. Padło na czarną spódniczkę, którą połączyłam (połączyłam i zestawiłam to jak masło maślane) Z BIAŁĄ, PROSTĄ W formie marynarkĄ -płaszczem, która sprawdzi się doskonale tej wiosny jako okrycie wierzchnie.

    jeśli chcesz-służę pomocą w redakcji tekstów ( za free-bo Cie lubię)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam czasami wrażenie, że Ania nie czyta swoich postów przed ich publikacją.

      Usuń
  28. super stylóweczka, zapraszam do mnie w wolnej chwili adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  29. Swietne stylizacje :) znalazlam blog przez przypadek.zapraszam rowniez do mnie.zaczynam przygode o podobnej tematyce.pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń