niedziela, 22 lutego 2015

Perfect Hat by second hand




Może to wina pory roku: zmiany temperatur, czapek, suchego powietrza, ale moje włosy całkowicie odmówiły mi posłuszeństwa i nie mogę sobie z nimi poradzić. Dosyć poważnie zastanawiam się nad ścięciem grzywki na prosto, co o tym sądzicie? Dziś spróbowałam je upiąć, ale niestety nie wyglądałam najlepiej. Z pomocą przyszedł mi mój czarny kapelusz, który uwielbiam. Pochodzi naturalnie z second handu (ale spokojnie, oddałam go do pralni chemicznej i jest teraz jak nowy). Nie dość, że zakrył moje nieułożone włosy, to na dodatek ubarwił mój dzisiejszy, na pozór całkiem zwyczajny strój. A płaszcz o kroju przypominającym marynarkę lubię nosić do codziennych zestawów.




płaszcz - 1zł 

sweter - 1zł

jeansy - 2zł

kapelusz - 3zł



fot. Daria Szachta










54 komentarze:

  1. naprawdę bardzo ładnie wyglądasz :) super kapelusz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz dziś jak taka "rasowa Blogerka" taka z krwi i kości ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor ust jaka to pomadka ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu wyglądasz niesamowicie. w Twoim wyglądzie, budowie ciała widać znaczące postępy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale szczuplutka *.* ps.kocham lumpeksy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zamiast obcinac wlosy skup sie na pielegnacji, gdy beda w dobrej kondycji wystarczy ze podetniesz zniszczone konce 2-3cm i bedzie idealne. Lubie twoja marynarke i kapelusz, baaaardzo w moim stylu ale mam jedno ALE przegladalam Twojego bloga i wiadomo jak kazdy masz swoje wzloty i upadki. Jedyna rzecza jaka Ci nie pasuje a ciagle do niej wracasz sa buty. Rozumiem ze Ci sie podobaja, ze z Zary (chyba) ze bardzo modne i blogerki je kochaja ale dla ciebie buty tylko i wylacznie na stabiniejszym slupku. Masz ladne nogi, nie powinnas sluchac ludzi twierdzacych ze jestes gruba, to jakis nonsens ale zdecydowanie stabilniejszy slupek w butach dodalby ci uroku. Cienkie szpilki zarezerwuj na jakies wieksze imprezy ;) nie chce Cie obrazic wiem ze jestes mloda osoba a takie czesto nieslusznie popadaja w kompleksy ale sadze ze dopiero zaczynajac swoja przygode ze stylem i wciaz szukajac siebie w stylizacjach powinnac skupic sie na swoich atutach i slabosciach. Przyjmij moj komentarz jako konstruktywna krytyke lub dobra rade od osoby ktora spedzila lata na krzywdzeniu siebie zle dobranymi ubraniami i butami az wreszcie moge powiedziec ze poznalam sama siebie i wiem co i z czym nosic :) chcalabym zeby kilka lat temu ktos powiedzial mi w czym wygladam lepiej a co powinnam sobie odpuscic, jednak otaczalam sie wtedy osobami ktore uwazaly nieszczere komentarze za lepsze niz niz powiedzenie prosto z mostu ' sciagnij buty bo wygladasz jakbys z cyrku uciekla' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za twoje rady i twoją opinię :)

      Usuń
    2. Ale mnie się te szpileczki podobają, sexy ;D

      Usuń
  7. cudowny płaszczyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna torebka! Piękny zestaw za tak niską cenę! Brawo!

    www.yolomydiary.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja :)
    I kapelusz mi się podoba najbardziej :)
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu świetna stylizacja, bardzo mi się podoba. Powiedz skąd jest torebka?

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Cię !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo kobieco, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  13. Droga Aniu. Bardzo lubię Twojego bloga i Twoje wyczucie stylu. Jednak uważam, że powinnaś wybierać inny krój spodni niż rurki, ponieważ moim skromnym zdaniem nie wyglądasz w nich zbyt dobrze. Lepsze są spodnie proste klasyczne, ewentualnie sprawdziły by się spodnie luźnejsze w łydkach,lub boyfriendy by zakryć mankamenty i wyrównać proporcje sylwetki. Jak wszyscy wiemy nikt nie jest idealny, ja również, na szczęście możemy ukryć nasię wady a wyeksponować zalety. Oczywiście wybór stroju należy do Ciebie. Ważne jest to, abyśmy dobrze się czuły w tym co mamy na sobie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za twoją opinię :)

      Usuń
    2. yyy.. nie sluchaj :)
      masz ładne nogi a nie 2 patyki.

      dziewczyny! nie promujemy chudych patyków!!!!!!

      Usuń
  14. niee ścinaj grzywki na prost

    OdpowiedzUsuń
  15. Odzienie wierzchnie bardzo ładne, i kapelusz także :)
    S.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile masz lat ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu wyglądasz jak "rasowa blogerka modowa" pięknie :). Prośba z kąd jest torebka? Pozdrawiam <3 Isabel

    OdpowiedzUsuń
  18. Brak mi słów rośnie z ciebie naprawdę piękna kobieta woww ;***

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz perfekcyjnie!
    maniaa-mania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje stylizacje coraz bardziej mi się podobają! Są coraz lepsze :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz fenomenalnie! Masz świetną figurę i genialne wyczucie stylu. Bardzo zazdroszczę płaszcza, jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie zgrabne nogi! Wow!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ścięcie grzywki to nie jest zbyt dobry pomysl- podkreśli twoją okrągłą buzię;) Z kosmetyków pielęgnacyjnych polecam maskę Labiotique Biowax- moje odkrycie ostatniego miesiąca, włosy zmieniły sie nie do poznania! Do tego jakiś olejek nawilżający na dzień na niesforne końcówki, czy puszące sie włosy. Ja używa olejku z Alterry z brzozą i mandarynką- jest to co prawda olejek do nawilżenia ciała, ale świetnie zdaje swój egzamin na włosach (i pachnie obłędnie!).
    Kapelusz i płaszcz są fenomenalne, a efekty diety i ćwiczeń- widoczne gołym okiem. Zachęciłaś mnie do wzięcia się za siebie, także trwamy w tym razem:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny kapelusz!
    Zazdroszczę łupów, u mnie w mieście jest o wiele drożej :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Hejka! Jestem pod wrażeniem, że można się tak świetnie ubrać, nie dysponując dużymi sumami. Super stylizacje!
    Zajrzyj do mnie na bezy z oszukaną Nutellą! Pozdrowionka :)

    http://yes-to-the-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdobycze! Wyglądasz super ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zobacz, o ile lepiej wyglądają Twoje nogi, gdy nie masz podwiniętych spodni. Rewelacja :))))

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie było mnie tu jakiś czas i widzę wielkie postępy w dbaniu o sylwetkę! Super!
    Stylizacja bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Moim zdaniem grzywka to bardzo dobry pomysł i nie jest prawdą, że podkreśli okrągłą twarz. Grzywkę można obciąć na różne sposoby i dobrać do kształtu twarzy. W tym przypadku problemem według mnie jest wysokie czoło Ani. Przejrzałam archiwum bloga i znalazłam 2 wpisy: 6 październik 2013 oraz 9 październik 2013. Zdecydowanie korzystniej wygląda Ania z tą niby grzywką. Natomiast przy takiej fryzurze jak ma teraz całość wygląda dobrze tylko przy włosach rozpuszczonych. Przy związanych, jedyne co się rzuca w oczy to czoło - tak jak w poście z 9 października. Sama mam podobny problem więc wiem co mówię. Myślę, że warto spróbować innej fryzury, a jeśli się nie spodoba to włosy nie ręka i w końcu odrosną. Natomiast jeśli chodzi o okrągłą twarz i grzywkę polecam przejrzeć zdjęcia Anny Guzik, te z grzywką i bez.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale śliczna ta torebka! :) Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz świetnie. Z każdym postem widać zmiany u Ciebie. Powodzenia oby tak dalej!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładny zestaw, klasyczny, ciekawy, a kapelusz i torba z frędzlami fajnie urozmaicają całość. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. ... inspirujesz '' Młoda Panno"' ... pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie wygląda z torebką z frędzlami :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gdzie są te lumpeksy, w których kupujesz te perełki?

    OdpowiedzUsuń
  36. Bravo Anno - odkrylam Twoj blog przed chwila. Bardzo ladne stylizacje i za jakie ceny !!!
    Masz pewne wyczucie stylu. Powodzenia
    Misia

    OdpowiedzUsuń