piątek, 10 października 2014

Parka sh - 2,00 zł




I mamy już weekend, na który zawsze wszyscy czekamy z utęsknieniem. Z racji tego postawiłam dziś na sto procent wygody. Moje ukochane szpilki zamieniłam na płaskie obuwie. Slip-ony sprawdzają się idealnie, są bardzo wygodne i na dodatek bardzo modne w tym sezonie. W mojej szafie tej jesieni nie mogło oczywiście zabraknąć parki, która idealnie nadaje się do zwykłych, prostych, codziennych, niezobowiązujących strojów. Do tego założyłam bardzo klasyczną bazę, czyli zwykły, prosty sweterek jak i również zwykłe jeansy. Ostatnio udało mi się upolować przepiękny szal w kratkę, który jest nieodzowny w chłodniejszy dzień.





STYLIZACJA

parka - 2,00 zł

sweter - 1,00 zł

jeansy - 2,00 zł

szal - 1,00 zł


KOSZT STYLIZACJI

=
6,00 zł


fot. Magdalena Szczygeł 








20 komentarzy:

  1. Super szal, sama bym chciała znaleźć taki za grosze...

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie widać dokładnie Twojej buzi na tych zdjęciach... Tylko same z profilu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć Aniu, ja chętnie przeczytałabym Twój poradnik na temat tego jak wyszukiwać takie perełki w sklepach z używaną odzieżą? Niestety wszystkie moje próby poszukania ciekawych okazów spełzły na niczym, zwykle ciężko jest mi znaleźć coś co wyglądałoby w miarę sensownie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym poście pisałam jakie są moje metody szukania
      secondhandworldd.blogspot.com/2014/06/jak-kupowac-w-lumpeksie.html

      Usuń
  4. Piękna parka! I to jeszcze w takiej cenie... Tylko pozazdrościć :).

    www.navylight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja, jedna z lepszych! :) Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obejrzałam dwie strony w stecz.
    Hm... Radzę zacząć biegać lub zapisać się na fitness.
    Nogi jak serdelki, szpilki nie pomagają.
    u yakiej młodej dziewczyny, blogerki, dramat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wszyscy musza wygladac jak wieszaki. rada: niech lepiej kazdy patrzy na siebie.

      Usuń
    2. Pisała, że jest na diecie i ćwiczy więc trafilas jak kulą w płot z tym chamskim komentarzem a rurki po prostu nie pasują do tej figury.

      Usuń
    3. No i doskonale widać jak wypacza mózgi takie lansowanie rozmiaru zero... Przecież Ania jest normalna dziewczyną! Nie jest gruba, ma ładną i proporcjonalną sylwetkę i uważam, że nie ma się do czego przyczepić. To nie wina osoby, która komentuje, ale wina mediów, że kreują chudość jako normę, a ile młodych osób wpada przez to w kompleksy, które często prowadzą do zaburzeń odżywiania. To smutne...

      Usuń
  7. Z jakiego miasta pochodzisz?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. To radze jeszcze sie cofnac o dwadziescia wstecz, bedziesz mial szanse zauwazyc, ze Ania pracuje nad soba, ale co najwazniejsze, ma do siebie dystans i nigdy nie twierdzila, ze ma nogi modelki. Trzeba byc bardzo malym czlowiekiem, zeby napisac cos takiego. Przykre.

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna stylizacja i do tego za tak małe pieniądze - REWELACJA <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie najlepsza stylizacja a tej parki to Ci zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. najlepsza stylizacja na blogu. Mega progres, jestem z Toba od poczatku i bardzo Ci kibicuje.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. taka parka za 2 zł :oooooooooo

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzie mroźna znaleźć ubrania w takiej cenie?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń